Oblewamy tradycje! ;)

Krótkie sprawozdanie z tego jak staram się, by Śmigus-dyngus nie zginął z listy tradycji wielkanocnych ;d 



Nie wiem jak u Was, ale u mnie dzieci latające z wiadrami i butelkami, oblewające obficie wodą wszystko co się rusza, to widok rzadki (w tym roku powiedziałabym nawet, że kwalifikuje się już nawet do rangi legendy "opowieści krążą, że kiedyś gdzieś ktoś"). 10 lat temu Lany poniedziałek zmuszał mnie do przebierania się co 5 minut, obojętnie, czy odważyłam się wyjść, czy zostać w domu. Wczoraj nawet mój chłopak zapomniał mnie oblać! :(

20 komentarzy:

  1. mnie oblal ino ojciec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż on! ;-) ja w tym roku nie mogę liczyć na powodzenie ;p

      Usuń
  2. cudowne koteczki <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje filmiki są zabójcze xd

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też pusto na podwórku, dzieci z ładnej pogody nie korzystają, a co dopiero z dyngusa,,,

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie raczej też tradycja zaginęła, nie widać już dzieciaków z śmingusa dyngusa. Najważniejsze, że nasze dziecińswo się udało! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie narzekam na swojego dyngusa;d;d;d

    OdpowiedzUsuń
  7. ahahaha Twoje koty powinny byc tresowane do reklam! cos bys zarobila na nich;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozważam to, ale za długo bestie były rozpieszczane, żeby teraz pojąć co to praca ;d

      Usuń
  8. kręć, kręć!

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet w kościele już nie kropią w dyngusową mszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję, że rzeczywiście zaczniesz rozwijać bloga, bo bardzo polubiłam tu wchodzić. jednakowóż częstsze aktualizacje mogłyby zwiększyć moją sympatię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłącza się pod te nadzieje :D:D

      Usuń
  11. przy tylu aktorach Twoje filmy mają potencjał, nic ino trenowac;p

    OdpowiedzUsuń